پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

گل پسرم پارسا

بهار می آید...

1392/12/28 19:28
نویسنده : مامان پارسا
267 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم:

 

بهار ثانیه به ثانیه می آید. به یاد داشته باش اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد...

 

                دعای من برای تو :

دعا میکنم هیچ گاه چشم های زیبایت را در انحصار قطرات اشک نبینم

                                                                   و

                                             تو برایم دعا کن که ابر چشمانم فقط برای تو ببارد..


دعا میکنم که لبانت را فقط در غنچه لبخند ببینم

                                                                     و

                                                    تو برایم دعا کن که بی تو نخندم...

 

 

من برای خورشید زندگیم دعا میکنم که هیچ گاه غروب نکند و تو برای من تنها خورشیدی..

 

 

              پس برایم دعا کن که هیچ گاه حضور خالی ات را در زندگی نداشته باشم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

علامه کوچولو
28 اسفند 92 19:32
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان موعود
29 اسفند 92 12:20
سلام آماتیس جان امیدوارم خودت و آقات و پارسا جان خوب باشین و سال خوبی پیش رو داشته باشین برای من و نی نی و باباش هم امشب مخصوص بدعا عزیزم پیشاپیش سال نوت مبارک خدانگهدارت