پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

گل پسرم پارسا

بهترینم...

1392/8/27 0:50
نویسنده : مامان پارسا
190 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم...

                     بهترینم...

                                 با توام  با تو...

                                                       دنیای من...


لحظه هایم را با تو می گذرانم و نمی دانم چند سال چند ماه و یا چند هفته دیگه فرصت دارم که با تو باشم. ارزش این لحظه ها را با هیچ چیز دیگر برابر نمی دانم....

میخواهم همواره با تو باشم....

                                            کنارت...

                                                      همراهت...

                                                                    هم قدم...

                                                                            هم نفس...

 

میخواهم ضربان قلبت را بشمارم و ثانیه هایم را با تو تنظیم کنم..

                               مراقب چشمات باش تا امیدوار بمونم...

                                                مراقب قلبت باش تا زنده بمونم...

                                                                         مراقب باش تا کنارت بمونم...

 

 

هزاران بار میگم...دوستت دارم..دوستت دارم....دوستت دارم....تا هر زمان که زنده باشم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)