پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

گل پسرم پارسا

من و پسرم

1392/8/27 0:10
نویسنده : مامان پارسا
186 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال است که نتوانستم به اندازه کافی بخوابم..

یک سال است که نتوانستم درس بخوانم..

یک سال است که نتوانستم تفریح کنم..

یک سال است که خلوتی برای خودم ندارم..

                              زیرا...

یک سال است که کودکی دارم از جنس فرشته ها

یک سال است که یک مادرم....

تنها مادر است که تمام ندارم ها و نداشته هایش را با وجود کودکش می پذیرد و گله ای نمی کند...

من با تمام این نداشتن ها در یک سال گذشته شاد بودم و کودکم در سه مکان ارزشمند جای داشت...

در فکرم...

                   در قلبم...

                                در دعایم...

                                    درست در کنار سایر عزیزانم...

 

 

                                      گل پاییزی من تولدت مبارک...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مینا
30 آبان 92 10:22
happy bithday