پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

گل پسرم پارسا

15 ماهگی گل پسری

1392/11/29 23:17
نویسنده : مامان پارسا
254 بازدید
اشتراک گذاری

چه بگویم از دلم

تکرار لحظه های با تو بودن را دوست دارم..

گذشت و دلم عاشق شد بیشتر گذشت و دلم دیوانه شد..

من این دیوانگی را دوست دارم..

                                                               چون تو را دارم....

من این شب زنده داری را دوست دارم...

بهانه هم بگیری برایم بهانه ات را دوست دارم..

من اینجا و آنجا و همه جا را با تو دوست دارم...

                                                             خورشید زندگیم

                                                                      پس با من بمان تا همیشه...

                            

                       

                        

                        

                         

  پایان     ماهگی  و آغاز   ماه زندگیت                                                                                                                                                    مبارک..

 

پ ن:  پارسا در این روزها  بطور همزمان 4 دندان آسیاب و 1 دندان نیش هم به مروارید های قبلی اش اضافه کرده است و جمعا 13 دندان دارد..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)