پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

گل پسرم پارسا

و اما....

1393/3/14 21:22
نویسنده : مامان پارسا
269 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلاممحبت

الان که این مطلب رو می نویسم شما مطابق معمول سرگرم شیطنت هستی و دائم مودمو خاموش میکنی..

و منم در بین خرابکاری های شما تصمیم گرفتم چند خطی برات به یادگار بنویسم...خجالت

گل پسری در این 1 ماه اخیر که من سخت سرگرم مطالعه برای مصاحبه دکترا بودم زحمت مراقبت از شما به دوش مامانی و بابایی

بود و هر روز تا شب می رفتی خونه شون و خوش میگذروندیخنده(که اینجا لازم میدونم بخاطر زحماتشون  و توجهشون به شما ازشون تشکر کنم)جشن

من برای مصاحبه به دانشگاه های اهواز و زنجان و بیرجند و کرمان و زاهدان معرفی شده بودم که ترجیح دادم فقط به بیرجند و زاهدان برم..

جمعه هفته قبل هم من و شما  به همراه مامانی و بابایی و دایی فرامرز(دایی من) عازم زاهدان شدیم که به تو عزیزم خیلی خوش گذشت.محبت

ناگفته نماند که 10 روزه که بعد از واکسن 18 ماهگیت که خیلی هم اذیت شدی آبله مرغان گرفتیشیطانو امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کنی و جای این لکه ها روی پوست قشنگت نمونهسوت

از روزای بیماریت و سفر کلی عکس گرفته بودم که متاسفانه بدلیل ویروسی شدن مموری گوشیم آپلود نمیشن...شیطاناما امروز چند تا عکس گرفتم که به همراه عکس 5روزگی سامیار جون(نوه خاله من)میذارم...

بهترین ها رو برای تو نازنینم آرزومندم...

نفسم همنفسم  هر نفسم فدای توچشمکچشمک

                                    

                            

                           

                       

                             

                 

                           

                          

                    

                           

                          

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان موعود
20 خرداد 93 9:47
سلام پارسا جون خالههههه چقدر ماهی شما